Thursday 29 January 2015

[ Jutawan ]

Ye.. saya masih belum jutawan Walau itu impian setiap manusia. Saya yakin rezeki itu datang dari Allah dan kunci nye kita perlu Bersyukur

Yes!! Im not yet a Milliaonaire, tapi saya tak pernah makan gaji, Saya pernah bantu diri saya bayar yuran pengajian ribuan riggit ketika ibu kadang-kadangf sibuk dan terlupa nk bayarkan. Walau kereta saya x mewah tpi saya mmpu pakai kereta masa student dan skang kereta ad upgrade sikit. IN sya allah 2015 upgrade lag

Yes Im not yet a millionaire. Tapi saya mampu liburan ke luar negara walau ia hanya pakej bajet dan seterus nya Mahu ke Umrah dan haji ( mohon doa nya )

YEs IM not yet a millionaire tapi majlis pernikahan dan perkahwinan saya meriah tanpa hutang belasan ribu.

Yes saya belum jutawan tapi saya bangga dengan kawan-kawan yang lebih muda dan lebih cepat journey nye sebagai jutawan


Yes Saya belum lagi jutawan walau sudah hanpir 5 tahun dalam career saya. Tapi saya bersyukur kerana saya telah capai Banyak kejayaan dalam hidup saya.

DAN YES Sekrang saya tetap mahu Jadi Jutawan seperti yang ditargetkan. Saya mohon doa kalian.

Dan YEs saya bangga kerana saya tidak pernah makan gaji dan gaji saya kadang-kadang lebih dari orng makan gaji dan saya mempunyai lebih banyak masa. Itu yang paling saya suka

*Bina sebuah masjid dan di dalam nye pnuh jemaah solat dan saya pun bersolat jemaah sama adalh lebih baik bukan?? **

~sekian~

No comments:

Post a Comment