Tuesday 28 April 2015

Bersama CEO HONG LEONG MSIG


Assalamualaikum

Kali ini nak share sedikit kejayaan dan sekitar majlis penghargaan 


Antara salah satu kepakaran aku ialah sebagai islamic financial consultant. Ak tidak mempunyai syarikat keawanagn sendiri, ckup la hanya nenjadi wakil consultant ( petunding di beberaoa buah syarikat seperti Triplenine Goldworld dan semestinnys Hong Leong MT ( di bawah syarikat besar HLA, di bawah cabang patuh syariah)

Ini adalah salah satu kejayaan aku setelah beberapa tahun dalam bidang ini semnjak aku masih menunutut di universti lagi. Bermacam macam cara, program telah aku jalankan, tujuan utama adalah untuk mmpromosikn dan menyedarkn masyarakat betapa pentingnya perancangan kewangan yang betul di tempat yg betul. Sudah bermacam macm jenis orang juga telah ketemui.

Dan alhamdulillah, berkat kesabaran, sokongan ibu dan ayah, tak lupa juga suami  aku berjaya ke tahap ini, hnya sebuah kejayaan kecil sahaja berbanding wakil wakil yang lain,tapi ia nya sangat bermakna buat ku.

Terima kasih semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung menyokong ak dalam bidang ini.

suatu ketika 

~~~ Mak teh:" awaak  ni kerja apa, smpai masa mak teh trngok awk fly sana, check in sini"

Aku :"eyh~iye ke makteh? X perasan pulak saya..hehhehe..x de kemana pun..biasalah"

Dan sekarang mak teh salah seorang wakil di bawah group aku.. selamat maju jaya makteh yang sudah 25 tahun menjadi suri rumah itu


*** langkah masuk dan semasa CEO sedang berucap, hati terniat, habis ni nak begambar dengn CEO, rupa-rupa nya pnyampai anugerah adalah CEO sendiri, Hj Wan Fadzlullah-CEO HLMT

Apa yang kita fikir, cakap dan buat itu adalah doa- guru ak




Anugerah yang disampaikan oleh CEO





Bersama sama berkongsi kejayaan



Alhamdulillah

Sekiranya anda mencari-cari institusi mewangan patuh syariah yang menyediakan perkhidmatan simpanan, pelaburan, perlindungan ( takaful ) dan juga simpanan pendidikan boleh hubungi 0173820636
juga tawaran jawatan kosong sebagai perunding macam saya, siapa tahu anda lebih berjaya.




No comments:

Post a Comment