Friday 22 May 2015

Panggilan Temuduga chambering

Assalamualaikum

Isnin on the way balik homtown dapat call dr satu law firm minta datang interview pada 20 mei. Da la dgn tak bawa baju. Balik sehelai sepingang sebab homtown semua da ada baju luar dn dalam. Hikhikhik, senangkan? Decide on the spot, ialah mana puas jumpa kat airport dan esoknya hari selsa 19 MEI ada talk pasal faraidh di PJ city dari speaker yang berpengalaman, maka saya pun terpaksa minta tolong hubby packingkan tuk one night and beritahu dia yg kita kena stay a night di k, after talk faraidh

Hati rasa rixau dan kesian, nasib baik ada lagi barang yang tak unpack beks balik kampung minggu lepas so minta hubby bawak kn formal dress.

Bila pagi 20 mei esok tengok baju dalam beg, haizzz.. maka iolls tahu la suami i olls ni lain yang kita nak, lain  yg dibawa, kira nya memang dia tak tahu la baju yang mana and mana sebab bila nak travel memang selalu i yang packing. Tapi paling sweet makeup i dengan foundation makeu remover sekali ad letak dalam beg, padahal x minta pun, tersenyum sensorang. Hihihihi.

Ksian nyeee, rasa bersalah sangat, Sorry k dear,nanti akan lebih berfikir in advance since i memang travel hear and there jumpa client.

Ok tata

No comments:

Post a Comment