Saturday 16 January 2016

FAMILY MEETING

FAMILY MEETING

Assalam, it is our first family meeting!!  26 disember 2015 melakar satu sejarah di dalam usrah kami.
Alhamdulillah, setelah bertahun-tahun abah, pakcik, makcik dan wan cuba usahakan, akhirnya majlis ini berjaya walaupun dengan kehadiran yan g tak seratus peratus.

Honestly I olls suka family meeting ni, sebab dengan family kita boleh buat satu organisasi. Dengan organisasi ni kita boleh buat macam-macam yang boleh menyumbang kepada masyarakat terutama nya Islam dan of coz diri sendiri.  Buat apa bazir ada ahli keluarga ramai-ramai, hebat-hebat tapi tak de sumbangan apa tuk diri sndri, keluarga dan jugak masyarakat. Bukankah hidup ini adalah untuk memberi dan menambah nilai hidup.
“Sesugguhn ya tangan yang memberi lebih baik dari yangg menerima” acewahhh..giteeww


Bila ada event-event macam ni best la boleh rapatkan sialturahim kadang-kadang  time raya pun susah nak jumpa.Ada yang ikut suami, ada yang ikut isteri, pastu semua rushing nak ziarah sana sini. Tak sempat la nk borak ek apa ke kn?? Pastu ada jugak yg jenis  5 tahun sekali baru jumpa dek kerana terpisah di benua yang lain.  Dorang ni stok-stok duduk overseas u alls.


Tahniahkepada yang hadir, keran itu bakal mencipta sejarah Usrah kita. beberapa isu telah dibincangkan. Semoga dengsn permulaan yang tak seberapa ini akan bertamabah perkembangan dan hasilnya

See u alls on next meeting  on 1st of May 2016.


Aku kat tengah pengeset timer dan tgah demam



Till we meet again

No comments:

Post a Comment