Monday 27 March 2017

Mengasuh Anak Istimewa

Assalamualaikum

Beberapa hari lepas, I up status about the power of dreams/wishlist. So last week, Alhamdulillah, tertunai hajat untuk minggu tersebut.

Apa hajat nya??

First on Monday, I texted Kak Sarah and told her yang kita da lama tak jumpa and i miss her kids.
Second, I am so in to Jamu Susuk Dara Product, because of one active consultant that I met her at one event in Shah Alam few months ago

Guess What??  About Thursday, Kak Sarah texted me back and asked apa plan Hari Sabtu. I replied, No plan, kat rumah macam biasa, tak pergi mana-mana, And she asked me to baby-sit her kids. Auuwwwwwwwwww.. Baru je cakap rindu kids and dapat amanah nak jaga tiga orang tu. Nervous jugak but excited. Its time maybe. hehhehe...


The day comes, Salah sorang anak Kak Sarah is Istimewa. Alhamdulillah i survived. My place dont have kids punya toys, so i gave them few activities like coloring, lepas tu makan time, and cartoon time. Hahhaha.. Saina ( girl ) dah tertidur while watching Upin Ipin and Iman the eldest ( 6 year old ) so mengada and mess the room with kacang yang dia makan, Oh My!! Muka tak bersalah sungguh. Hhahahha.. Well, kids, wat do u expect, da memang budak macam tu bukan nya dia boleh fikir pun.


Seriusly seronok seharian with them. So sampai masa mama dorang datang and nak bawa dorang balik, Good bye session and surprisingly dorang tak nak balik pulak. Hahhahha. Last part is Kak Sarah present me the product that i really eager want to try.









Allah answer all my wish. Dia kasi free everything.
Berpengalaman mengasuh anak istimewa.



After that rush for my Mandarin Class
Till we meet again,  

No comments:

Post a Comment